Sjukhusbesök...

Idag blev Felipe biten av hunden i huset. Nojjig mamma som jag är så sa jag direkt att vi måste till läkaren. Så blev det självklart oxå!

Jag har dålig koll på vad alla olika vaccinationer innehåller... Nu har jag kollat upp att han fått stelkrampspruta flera gånger!

Vi åkte i allafall till sjukhuset och de tvättade rent hans små sår.

Han var så rolig för han kunde inte sträcka ut handen utan höll den krampaktigt som en klo!!
Han hade två små sår, alltså inte så farligt!

Efteråt var han nöjd för han fick choklad, något han inte får här annars eftersom han inte äter maten!
Men "tata" och "Lela" (Gammelmorfar och mormor) vill gärna ge honom!

Nu är han omplåstrad och det är ingen fara med honom!

Jag ska lägga upp bilder från senaste dagarna snart har inte riktigt tid bara...

Hälsningar
Postat av: Petra Bloggar

men lille gubben :-(



Gott nytt år Emma!



KRAMAR

2011-01-03 @ 14:21:08
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: johanna

Uscha då. Det gick över sen eller?? Hur e vädret förresten? Här snöar det-igen.

Har Felipe lärt sig många nya ord nu eller?



Vi har full sjå med att försöka lägga våra barn. Dom har blitt omöjliga och vägrar att sova. Ahhhh...

PUSS

2011-01-06 @ 19:53:41
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0