24......November

Ja ha då var det en månad kvar till Julafton.

Har ni köpt julkappar än?
Jag har inte köpt en enda...Men ska ju heller nästan inte köpa några!

Felipe ska i allafall ha en julkalender med paket varje dag, fram till den 19 i allafall...
 Har köpt en fin hängare med 24 krokar på Två fröknar i Rotviksbro, som jag och mamma besökte i lördags.

Vi stannade även på Blomsterlandet där jag köpte en vit miniamaryllis jättesöt och blommar snart.
Passar alltså perfekt för oss iår!


Bild på färdigt resultat kommer...



Bilderna tagna med Iphonen, därav kvaliten!



Hälsningar
Postat av: Petra bloggar

åh så fina saker!



Japp, hen hel "gårdskyckling" :-) Bara att sprätta upp och trycka till ;-)

2010-11-24 @ 21:43:50
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0