Jul jul strålande jul....

Åh jag ÄÄÄÄLLLLSSSKKKAAARRR julen!

Jag vill köpa blommor, sätta upp nya gardiner, baka, pyssla, you name it!

Men det känns inte som någon idé...vi är ju inte hemma. :(

Hyacintvas    Tovad socka

Kort - December Beskow

Silverklocka    God Jul skål - Västergården

De underbara sakerna kommer från www.juliasvitadrommar.se helt i min smak!



Hälsningar
Postat av: Petra Bloggar

Hon har mycket fint den där Julia!



Runt 18 så sitter barnen och tittar på Bolibompa ;-) Vi brukar äta middag vid 17 så när jag har städat undan efter den så har jag ett par minuter innan jag måste ta tag i vardagsbestyren :-)



Jag läste mailet för danne högt, han trodde att det var en historia ;-)



KRAMAR

2010-11-19 @ 19:22:04
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: SOFIA

å, tack för tipset!.. denna internetshop åkte upp på favoriter..

2010-11-26 @ 15:06:57
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0