Ny vecka nya tag!

Jaha då var det måndag igen. Gud så fort veckorna går! Men jag hoppas denna veckan blir något lugnare än förra!

Beskeden vi fått om farmor är än så länge positiva! :) Just nu oroar jag mig mest för att hon ligger still för mycket på sjukhuset och blir stel, hon är ju ändå snart 88 år. Men hon vill inte vara till besvär....Får nog ta ett snack med sjuksköterskorna imorgon så hon kommer upp lite mer.

Idag föll jag för grupptrycket och tog influensavaccinet, kan knappt röra armen nu!! Men jag vill inte få influensa när vi ska åka! Har ni vaccinerat er?

Vad har ni för er?

Hälsningar
Postat av: Petra Bloggar

Skönt att höra att hon är bättre :D



Jag har inte tagit vaccin och kommer nog inte att göra det heller ;-)

2010-11-22 @ 20:52:17
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0