Resväska?


Krokodilväska 675 kr, Pandaväska 825 kr de två andra 395 kr/st. Alla från www.strandlins.com


Brukar era barn ha egen resväska när ni är ute på resande fot?
Vi var ute och tittade igår, jag och Felipe,  han ville nog med tanke på reaktionen mer än gärna ha en!
Djurväskorna är ju roliga men kostar oxå därefter!
Nej det får nog bli en av de andra två!


Hälsningar
Postat av: Petra bloggar

Klart han ska ha resväska :D



Elliot drog sin första efter sig som treåring, Lova fick sin också som 3-årig (kom jag precis på) då klarar de själva av att dra dem. Elliot nöjde sig dock med en svart, Lova har en rosa med prickar.



Jag tycker att krokodilen är sötast men HUVA så dyr!



2010-11-24 @ 07:22:06
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0