Snökaos eller SNÖKAOS!!!

Gud vilken dag det har varit!
Började med att vi halkade runt med bilen i morse och lämnade Felipe på dagis och sedan mig på jobbet. Pablo fortsatte sedan till facket i Uddevalla för möte. 

Vi köpte nya Allaround däck i våras som skulle vara jättebra på snö...det märktes inte idag!!!

Väl på jobbet så pratades det om olyckor i Uddevalla och självklart blev jag jätte orolig! Kollade in www.trafikverket.se och upptäckte att det varit en olycka i backen ner till Uddevalla från 44.an vid 9 tiden. Pablo släppte av mig 8.25 så han borde passerat platsen ungefär då. Jag försökte ringa utan svar, skickade sms utan svar.

Tillslut vid 11 tiden fick jag sms att allt var bra. Det var 2 jobbiga timmar! 

Dessutom var alla transporter mellan sjukhusen inställda! Detta medförde lite kaos på jobbet med alla prover och blod som skickas mellan sjukhusen!

Vi fick även höra att det stod 50-60 lastbilar mellan Uddevalla och Trollhättan, Kollektivtrafiken i Uddevalla var inställd mm.

NÄR SKA VI LÄRA OSS ATT VI BOR I ETT LAND DÄR DET VARJE VINTER KOMMER SNÖ?????

Ni kan ju gissa hur det såg ut på däckfirman mittemot oss, jovisst precis som vid förra snön i oktober, kaos!

Hälsningar
Postat av: SOFIA

ush.. förstår att det inte var 2 glada timmar... men skönt att han inte var inblandad i någon olycka.



2010-11-11 @ 11:00:55
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja men en snabbis? Har ni planer eller? Vi kan komma till er en stund. Vilken tid? Om jag skjutsar Joel vid 10.00, så direkt efter det??

PUSS

2010-11-11 @ 20:19:37
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0