Dåliga föräldrar?

Idag när jag lämnade Felipe på dagis (vet att det heter förskola men jag gillar dagis bättre..) sa hans fröken att han kanske behövde en ny jacka...han hade frysit igår och hon tyckte den var lite kort. Varför sa de inte det igår så vi kunde ordnat det redan då??

Tror ni jag kände mig som värsta dåliga mamman eller? Att han sedan hade långkallingar, byxor, överdragsbyxor, fuskpolo, mössa och vantar spelade ingen roll i mitt huvud.

Jag försökte försvara mig lite med att jag iallafall köpt vinterkängor redan...vad är det för svar!!??!

Vi åkte ut till överby för att köpa en men den jag ville ha var slut så nu har jag klickat hem den istället. Voila!


Från HM såklart!

Kommer nästa vecka tills dess får han frysa... ;)


Hälsningar
Postat av: Petra BLoggar

Viss är det hemskt att man lägger sån skuld på sig själv. Jag är livrädd att fröknarna/predagogerna ska tycka att barnen har dåliga kläder, så jag frågar minst en gång i veckan om det är något annat barnen behöver...



Snacka om hysterisk ;-)



Måste säga att Felipe är gudomligt söt! JISSES!



KRAMAR



ps. fanns det plats i bilen? hoppas

2010-10-14 @ 21:17:10
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0