Frisk men sjuk

Felipe är frisk från sin magsjuka och skulle gått till dagis idag men... Nu har han istället blivit jätte förkyld och hostar så han nästan spyr! Så vi är hemma idag oxå, JIPPIE.... ;)

Missförstå mig inte, jag älskar att vara hemma med min skrutt. MEN det är skillnad på att vara hemma men en frisk pojk och en sjuk. Nu är vi instängda i lägenheten och kan inte hitta på massa roliga saker som man kan när man är frisk!

Nu hoppas jag att jag kan jobba imorgon, verkar vara lite kris på jobbet pga många sjuka.


Mys i soffan med vindruvor, russin och bokstavskex!



Felipe har packat till Chile!


Hälsningar
Postat av: Petra Bloggar

Kan du inte visa lite bilder och berätta lite om när ´ni var i Chile? :D



Hoppas du kan gå till jobbet imorgon!



KRÄM

2010-10-21 @ 18:47:44
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0