Helgen som gick

Helgen gick lika fort som vanligt.

På lördag hann vi med både Pingstkyrkans och Erikshjälpens loppis. Tyvärr hittade vi inget spännande alls. Vi gick istället till Nordfeldts och fikade. Vi åkte sedan hem en snabbis till M för att titta på det ny fina skåpet de köpt, super fint, jag gissar att träfärgen inte får vara kvar så länge! ;) 

På kvällen fick vi god mat och kladdkaka. BUZZ tävlingen gick ganska bra, jag tog hem 2 vinster medans svägerskan S vann 3! Killarna hade ingen chans, som vanlig....:)))

Söndan blev mysdag med promme runt Spikön där vi matade fåglarna och gungade. Dagen fortsatte med mysbesök av Johanna och barnen. Det var mycket lek, lite fika och mer prat!. Felipe var dock inte på topp, satt mest och tittade på de andra från sängen. Lillskrutt!

När pappa kom hem vaknade ha till lite. Pablo hade med sig sin nya massagebänk hem och Felipe skulle absolut ha "sasg" =massage...Gounge!


Hälsningar
Postat av: johanna

Du måste lära mig hur man gör på blogg.se med bilder å hela skiten. Du verkar fatta de. PUSS

P.S fick du nån sasg?

2010-10-18 @ 15:14:13
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

VA????????????????????????????



Har du en egen massööööör hemma???? jag dör av avund!!!!!! :D



Jamen, kan vi inte svänga ihop lite mer folk då till Ullared, då fattas typ 2 pers så blir det fyra i varje bil :D



KRÄM

2010-10-19 @ 21:30:28
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0