Halloween?

Igår var det tydligen Halloween...något vi missat. En kombination av att man blivit för gammal och har för små barn kanske?

Vi var hemma hos familjen K/I och hade en mysig kväll. Vi gjorde ett helt berg med varma smörgåsar som vi inte orkade äta upp. Under matlagningen knackade det plötsligt på dörren, panik! Vi har inget godis...men vi hade chips.

BUS eller GODIS frågade de söta barnen utför. -Går det bra med chips? De tackade och tog emot. Men Mr I i familjen blev lite stressad och tog med sig Pablo för att köpa godis. Medan de var borta kom några barn till men när vi sedan hade godis kom naturligtvis inga fler!!!! :))))

Vi tittade sedan på "Så mycket bättre" eller försökte iallafall, barnen ropade varannan minut från myset på övervåningen. Jag tyckte programmet var ok men är inte riktigt så lyrisk som många andra.

Mr I fick under tiden massage av Pablo, mr. var mycket skeptisk först och tog det inte alls seriöst men sedan tystnade han och är numer frälst! Han är tydligen duktig min "man"!



Felipe och hans "Bästis" Alhva.
Han ska alltid va "Pippi" när han är där!


Ps. Efter lite nogrannare koll så upptäckte jag att Halloween ALLTID är den 31 Oktober, idag alltså. Var är barnen?


Hälsningar
Postat av: Jessica Karlsson

Goaste skruttisarna i hela världen, saknar dom!

2010-11-06 @ 10:21:18

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0