Höst

Det är höst, luften är hög och syrerik, träden får vackra färger och jag njuter av att få ta på mig varma vackra kläder.

Hösten är underbar, inga måsten  och krav som på sommaren, man kan utan dåligt samvete sitta hemma och mysa med tända ljus och en bra film.

Höst betyder oxå att min favorit tid snart är här JULEN!


Höst smultron eller smultron som höstas


Höstmys framför TV:n


Men det bästa med hösten är att alla bra serier drar igång efter det långa sommaruppehållet! Just nu: Bästaste Greys Anatomy!
;)


Hälsningar
Postat av: Anonym

Ja ÄLSKA julen! Ingen är på mitt älska-julen-humör på jobbet.

Nu ska vi mysa är hemma. Jossan e här, vi ska dricka te och äta varmciabatta. Ses till helgen gumman!

PUSS

2010-10-14 @ 19:57:12
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0