Ny ekiperad!

Vår prins behövde kläder, vinterkläder. En jacka har vi ju redan köpt men jag kände att han behövde mer. Så idag slog jag på stort och köpte termobyxor, en vinterjacka till, kängor, mössa och långkallingar.

Så nu ska han absolut inte frysa och jag slipper ha ångest!

Denna ångest, det har jag ofta för att jag inte tycker att jag är en tillräckligt bra förälder. Men jag försöker alltid vara den bästa mamman för min son, räcker det? 

Ångesten gör oxå att jag har kontrollbehov. Kontroll över att han får på sig och med sig allt han behöver på dagis, för att visa att vi är bra föräldrar. När inte jag lämnar på dagis och Pablo glömmer något så blir jag jätte arg och jag kan lova att han får höra det. Jag vill inte vara sånn, jag vill kunna släppa kontrollen men det är svårt!

Nån som känner igen sig?

Nu har vi sett på desperate housewives "superavsnitt" skulle det vara, tyckte det var som vanligt. Lagom bra.
Imorgon är ju höjdarkvällen med Greys Anatomy! 

Vad ser ni på TV?


Hälsningar
Postat av: Joel

Det där kontrollbehovet känner jag igen Emma......inte riktigt hos mig men hon någon annan under samma tak som mig:-) Du skall inte vara för hård mot lille Pablo....han gör sitt bästa precis som jag...jag glömmer också saker rätt som det är ska du veta:-) Hoppas ni har det bra. Hoppas vi kan ses snart allihop. Kram på er

2010-10-27 @ 21:21:01

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0