Underbara sol!

img_4623 (MMS)

Dessa fina blommor fick jag av min underbara son igår! Vilket underbart väder det har varit i helgen, jag har njutit fullt ut. Igår gick jag till och med 3km. Tyvärr i converse utan strumpor= skoskav och blåsor på fötterna! :( Har även fått bort vår stora stationära dator. Vad underbart det är när man får bort massor med fula sladdar och fått lite bättre ordning i vardagsrummet! Har även väntat med spänning hela helgen på Ebba von Sydows bebis, som föddes i lördags. En liten flicka blev det! Hon hade över 500 kommentarer innan hon berättade att barnet kommit. Det kallar jag engagemang!! Vad har ni haft för er i det underbara vädret?? PS. Min lilla mage mår mycket bättre denna vecka. Tänker lite bättre på vad jag äter, mindre fibrer, proviva mm. Kram alla där ute!


Hälsningar
Postat av: Malena

Va fint att få blommor! Längtar tills Ludvig är så stor att han kan komma med en bukett till mig! Då kommer mit mammahjärta att smälta totalt! :)

2011-04-18 @ 20:47:34
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0