Fullspäckad söndag!

Igår var det verkligen full fart!

Vaknade lagom tidigt, frukost och sedan packa träningsväskan för att gå och träna ZUMBA!

Efter zumban hade vi skift byte Pablo mötte mig med Felipe och gick och tränade. Jag och Felipe åkte istället till farmors hus i Blåsut, Vänerborg, där det höll på att röjjas. Lagom till att vi kom skulle de äta, pannbiff och potatismos. Det satt gött det! Kändes konstigt att gå runt i hennes hus utan att hon var där, hon har ju alltid varit där! Pappa visade mig runt, hade nog inte varit på övervåningen på huset sedan jag var liten. Farmor hade dåliga knän så hon bodde bara på första våningen. <3

Jag fick med mig en gammal tvättbräda och farmors gamla trevånings kakburk hem, det finns mer godbitar som ska få följa med hem en annan gång.

Efter det besöket var det bara att åka tillbaka till Älvhögsborg för att hämta Pablo. Sedan bar det av hem till goingarna på Utsiktvägen, fam McDonald/Ljunggren. Där fikade vi gott och barnen lekte järnet!
Tack för en mysig eftermiddag!!



Väl hemma var det läggdax för skrutt och Solsidan och Wallander för oss vuxna. Solsidan var väl lite väl jobbigt eller vad tyckte ni??


Hälsningar
Postat av: Emelie

Jaaaa fyyyyy, jag bara satt och skämdes....

Dessvärre har jag sett avsnittet som kommer nu på söndag och det är tametusan ännu värre=((((

2011-02-22 @ 09:54:33
URL: http://blogg.mama.nu/emeliepernille/
Postat av: johanna

Ja men det är inte riktigt i klass med säsong ett tycker jag. Trist!! Tack för i söndags. Ni hade ju kunnat kommit hit eller ringt oss när bilen inte gick igång.

PUSS

2011-02-22 @ 21:22:22
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0