Orkar inte...

FÖRLÅT
Jag vet att jag är jätte tråkig just nu.
Jag vet att måste blogga om slutet på Chileresan.

Men just nu är sanningen den att jag inte ORKAR!
Jag har inte ens laddat över de sista bilderna från kameran...

Hemresan var tung, vi var trötta som as och det känns som om vi inte tagit igen det än.
Att börja jobba igen efter en månad totalt off gör väl att man blir ännu tröttare.
Sedan finns det fler anledningar oxå.

Det tråkiga är att jag inte orkar kommentera era bloggar heller och om jag gör det så känns det som jag bara skriver minsta möjliga!

Jag ska försöka rycka upp mig och ta tag i saker o ting igen!

Hoppas ni står ut med mig under tiden!


Hälsningar
Postat av: Petra bloggar

Lilla vän, A N D A S !



Smält resan, glädjs åt minnena OCH BERÄTTA VAD DET ÄR FÖR ANLEDNING!!!!! IIIIIHHHHHH!!! :DDdD



PUPSS

2011-01-26 @ 17:24:29
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

Det spelar ingen roll att man har en tjej också för kläderna är fortfarande roligare till brudarna ;-)



Hoppas du mår bra ;-)



hihi!



KRAM

2011-01-30 @ 13:14:42
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0