Sista söndagen i Chile!

Söndagar är alltid lite speciella här. Hela familjen samlas = 16 personer och man äter mycket, dansar och pratar. Denna söndag är extra speciell eftersom det är vår sista söndag i Chile och dessutom fyller pablos moster år. Så ute är det uppdukat långbord och musiken skrålar i högtalarna. Det blir grillat...

Ett exempel på musiken som hörs här...


På onsdag bär det av hem till Kalla Sverige igen, hoppas vi inte fastnar i Frankfurt... 

Hälsningar
Postat av: johanna

UNDERBARA bilder darling!!! Jag vill höra allt om resan och krama dej o bara ses!!!När bokar vi in??

KRAM

2011-01-17 @ 19:54:43
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

MEN ÄNTLIGEN FÖR FASIKEN! ÅÅÅH Vad jag har längtat efter att komma in på din blogg, den har tuggat för mig vilken dator jag än använt! NU ska jag läsa :D



KRAMAR

2011-01-18 @ 16:34:23
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Men vilken resa ni gjort!!.. Ser såååå härligt ut sol, bad och er utflykt till Dakarrallyt... fasen va häftigt att ha sett det live!..



Va kul att få se bilder från hur det kan fungera med tvätt och matlagning... ser otroligt gott ut det ni grillade över elden :-) ... Vilken bra grej att ha stora middagar på Söndagar, det kanske man borde ta efter här i Sverige istället för Söndagsångest..



En sak är jag säker på nu... chile är ett land jag absolut vill besöka... Kul att du bloggat om din resa!



Kram

2011-01-23 @ 03:17:11
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0