Helgen som gick

Shoppingen i lördags blev en mysig dag med min mamma på köpcentret här i närheten.
Mest shoppat blev det på HM. Var nog där inne i 2 timmar... Felipe somnade nämligen så jag kunde ta det lugnt!
Blev shopping både till honom och mig. Bland annat en mamma trench coat...

Tyvärr var mycket av Felipes kläder alldeles för stora. Han är mitt emellan storlekar och när det är dubbelstorlekar blir det jättesvårt!

Kvällen blev lugn, vi tittade på 33 Gruvan, en film om gruvolyckan i Chile. Det var väl inte den bästa film jag sett, ganska seg faktiskt. Men ändå intressant att se den!

Idag har vi varit på 4 års kalas hos Johannas son. Det var mysigt och lugnt, han med lite tjejsnack oxå! Tyvärr glömde jag kameran hemma...

Sedan blev det storhandling och senare en snabbt fika besök hos M. Hennes A hade ett litet paket till Felipe och de hade inte träffats på länge pga alldeles för mycket sjukdomar.

De hade verkligen saknat varandra! Måste ses snart igen, lite längre än idag!

Hoppas ni haft en skön/rolig helg!


Hälsningar

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0