Slut vabbat för denna vecka!

Idag fick jag "äntligen" gå och jobba.

I onsdagskväll var det som att trycka på en knapp så körde Felipe runt på Bobby-caren som en galning och i går var han nästan som vanligt.

Det enda är att han fortfarande klagar lite över ont i magen men jag hoppas att det går över snart igen!

Han var verkligen glad över att få gå till dagis idag igen! (Ja, jag vet att det heter förskola egentligen men jag gillar dagis bättre!) 

Tyvärr så började ju dagen med att man var tvungen att sopa bort flera cm snö på bilen!!! Nej usch, våren var ju på så god väg så kommer det här!!

HALLÅ, VEM SATTE VÅREN PÅ PAUS???? VAR SNÄLL OCH TRYCK PÅ PLAY IGEN!



Hälsningar
Postat av: Anonym

Skönt att Felipe är på benen igen! Och du, jag är säker på att du har jättefin gravidkropp ;)

2011-03-18 @ 23:51:20
Postat av: Petra Bloggar

Skönt att han är bra nu den lille skrutten :-)



Tack för komplimangen!!



KRAMAR

2011-03-20 @ 13:42:48
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0