Jag har inte lagt ner....

....jag har bara lite mycket att göra just nu!

I helgen var vi på lilla Ines dop. Ett mycket lyckat sådant!

På lördag ska vi ha namngivning för Marcelo = FULLT ÖS varje dag!!

Nästa helg ska vi på Maskerad med "Tusen och en natt" tema hos goa Johanna och Joel. Ska bli superkul!!!

Jag tror nästan vi har något bokat varje helg fram till jul...och i januari åker vi ju till Chile! Tiden kommer gå otroligt fort känner jag.

Till på köpet har hela familjen gått och blivit sjuk! Jag hostar som en tok och varje hostning bränner i hela bröstet. Ringde vårdcentralen idag men eftersom det bara gått 3 dagar så ska jag avvakta och dricka varmt hela tiden....

Nej nu måste jag fortsätta grejja!!

Puss och hej!


Hälsningar
Postat av: Johanna

Sofia mår likadant. Ta de lugnt.. Ja kan fortfarande hjälpa dej om du vill.

Krya på er å se till att herrn i huset gör lite nytta nu. ;) puss

2011-11-16 @ 14:54:06
Postat av: Petra BLoggar

usch, stackare! Det finns liksom inte tid att vara sjuk själv när man har så små barn och dessutom planerar namnfest...



skickar styrkekramar

2011-11-17 @ 08:17:25

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0