Chile!

Andra dagen i Chile och vi kan äntligen slappa! Väskorna är uppackade och rummet iordning!

Ute skiner solen, ca 21 grader varmt och Felipe har knappt varit innomhus!
Marcelo har sovit 3 timmar i sträck, måste vara luften för Felipe var likadan när han var mindre och sov middag här!

Flygningen gick jättebra, inga problem på vägen alls. Vi hade väl vårt förra resan! Båda barnen sov gott, tyvärr satt vi inte tillsammans så jag och pablo sov inte så mycket det var svårt att slappna av när man satt ensam med ett av barnen!

Har redan tagit massor med kort, så det kommer!

Ta hand om er!

Hälsningar
Postat av: SOFIA

Skönt att höra att resan gick så bra och att ni har det varmt!! Va kul med en massa bilder.. Vill se! 

2012-01-12 @ 21:45:27
URL: http://photomemory.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad härligt! Försök vila handen ordentligt. Det finns ju många som kan hjälpa till..

Jag har nog åkt på influensan big time. Har nästan aldrig vart såhär dålig. Ska till vc idag.

Sitter upp i sängen å spanar bloggar. Kan inte sova för ja har så ont i huvudet..

Ladda upp lite kort när du har tid, ser fram emot detta.

Puss puss

2012-01-13 @ 05:44:23
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Petra

Underbart! Ser fram emot bilder sen! Puss o kram

2012-01-13 @ 12:09:48
Postat av: Cinnia

Men lägg aaaav!!! Vilken himla semesterlyx, jag smäller av... Här har vi storm :-S

J-la skitväder. Å andra sidan är jag glad ändå!

Hoppas att ni har det fantastiskt härligt!!

Kraam

2012-01-14 @ 19:52:45
URL: http://cinnia.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0