MÅLGÅNG!

Hej!
Kommer ni ihåg mig?

Kommer ni ihåg det här?


Dessa bilder är tagna den 24 januari.

Den 11 februari började jag mitt nya liv!

Den 20 mars såg jag ut såhär...

Man kan se att jag blivit mindre på överkroppen men än var det långt kvar!

Idag är det den 17 maj alltså min födelsedag och MÅLGÅNG!

Från den 11 februari till idag har jag:

- gått ner 6,5kg.
- minskat 6 cm runt brösten
- minskat 6,5 cm i midjan
- minskat 10,5 cm vid magen
- minskat 8,5 cm runt rumpan

sedan den 7 april mäter jag även låren där har jag miskat 4 cm på varje lår.

Som ni ser är inte kilona allt!

Vill ni se bilder nu då??

ok, håll tillgodo jag bjuder på mig själv!



Jag är inte helt nöjd än. Har ju inte styrketränat någonting än. Det blir nästa steg, att forma kroppen.

Förresten så skrev jag ju att jag ev skulle springa något lopp. Så blev det! Vårruset avklarade jag på 25.58! Riktigt stolt!!

Hoppas ni har det bra, nu ska jag ut och fira! 


Hälsningar
Postat av: Petra

Respekt för i helvättä!!!!!! Jäjj!!!

2012-05-17 @ 18:29:38
Postat av: Jenny N

Men shit vilken tjej du är! Min nya hjälte!!!!

2012-05-17 @ 21:30:22
Postat av: SOFIA

Shit, va duktig du äääär!! Du ska vara stolt över din prestation!! Grymt bra jobbat!! Respekt!! Absolut!!

2012-05-17 @ 21:43:24
URL: http://photomemory.blogg.se/
Postat av: Michis

Du strålar!!!! Fantastiskt jobbat!!!! Det är du väääääl värd när du stått över saltchokladen;-)

2012-05-17 @ 22:49:14
Postat av: Lotta

Helt sanslöst bra gjort, du är så fin min dotter.

2012-05-18 @ 01:42:10

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0