Ingen bebis än...

Nej än har den inte velat titta ut. Börjar bli otålig men har idag bestämt att försöka tänka på annat så kanske det händer något...

På söndag är det BF, men på lördag har jag namnsdag (idag med faktiskt!) och det hade väl varit en fin namnsdagspresent!

Idag tog jag förresten mitt första och antagligen sista sommar dopp. Det blev i en lite sjö i närheten och inte i havet som jag kanske önskat.


Hälsningar
Postat av: Petra

Hang in there och börja ladda!



Pepp pepp pepp!!



puss

2011-07-22 @ 21:58:19
Postat av: SOFIA

Fortfarande kvar där inne??.. Heja!.. ett dopp är alltid ett dopp... innan sommaren är slut måste jag ha slängt mig i plurret :-)



Kramar!!

2011-07-25 @ 18:54:20
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0