Lååånghelg i bilder

Det har varit en långledig helg, med undantag för lite jobb i fredags, fullspäckad med aktiviteter!

I torsdags var jag ju som sagt med underbara Petra som tog fina bilder på mig.
Senare på kvällen var det Monster Truck Show med killarna som gällde.

Behöver jag säga att Felipe var överlycklig!




På lördagen var det Butlers Triathlon, Pablo tävlade med Team Sportia. De kom på 12:e plats i mix-klassen. Duktigt med tanke på att de aldrig träffats förut. Pablo hade dessutom inte tränat på flera månader.




Vi avslutade helgen med att Felipe fick provköra sin skateboard på lilla skatebanan här i stan.
Sedan ville han inte åka med hem...




Har även hunnit med 24 års kalas hos min bror, nästan heldagsmys hos M med familj där Felipe badade i poolen hela dagen, städa tvätta och stryka, SkipBo kväll med M och en halvlyckad grillkväll igår kväll som slutade med att vi fick steka inne i panna eftersom grillen var full med hagel :)

Hur har ni spenderat era lediga dagar?


Hälsningar
Postat av: Petra bloggar

MEN vilken härlig helg! Felipe måste varit lyrisk ;-)



puss

2011-06-08 @ 21:03:36
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0