Söndagsbesök

Idag har vi haft besök av fina Cilia och hennes son Matéo. Vi har inte träffats ordentligt på hur länge som helst. Men det ska det bli ändring på nu! 

Jag fick en superfin försenad födelsedagspresent, vilket inte alls var nödvändigt egentligen!!!

Vi fick en trevlig pratstund tills Felipe blev sur för han tyckte att Matéo tog hans saker. Jag tror Felipe har lite svårt för att vara äldst när han leker eftersom han nästan bara leker med äldre barn och då slipper "styra" leken. Får nog försöka göra något åt detta för med äldre barn leker han oftast hur bra som helst. 

Jag bjöd på en smaskig citronpaj, som jag äter upp resterna av just nu... ;)



Hälsningar

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0