Så mycket bättre!

Har ni sett det??

Jag var skeptisk först men igår var det superbra och alla artister ansträngde sig verkligen för att göra sin version. Igår var det Petters dag och det var många olika versioner av hans Rap musik.


Detta var en av Petters egna favoriter, Mikrofonkåt i September tolkning.


Vi hade besök av Familjen I/K . Barnen lekte som galningar och vi åt en ganska lyckad Kycklingpaj. Sedan massor med godis!

Jag och M hann även med en runda Maxi Yatzy, har ni spelat det? Det är svinkul, även om hon vann!


Hälsningar
Postat av: johanna

Ja gillar verkligen de där programmet.

Uscha..nu e jag aptrött. Har jobbat till 22.15, sen har jag slått in julklappar tills nu. Nu ska jag knoppa. Vi var hemma hos Malin och andreas igår..deras lght är magisk!!!!

Vi får se snart. Jag behöver åka till IKEA..ska du mää?? =)

PUSS

2010-11-08 @ 00:05:19
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Ja, den låten gjorde hon grymt bra.. !!

2010-11-12 @ 18:02:27
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0