Ullared... & IKEA!

Igår ringde väckarklockan kl 03.55!

Vem vaknar så tidigt för att åka och shoppa kan man ju undra. Men det var så värt det, jag fick ju en heldag med 3 störtsköna blogg- tjejer!

Vi var grymt laddade för låånga köer men tji fick vi. Väl framme kl 7.00 var det hur lugnt som helst. Vi knatade in på Gekås utan minsta kö och redan kl 9.30 var vi färdigshoppade alla fyra.

Efter cheescake-fika i bilen så styrde vi kosan mot IKEA Bäckebol.

Kändes inte klokt när jag klev in genom dörren hemma och kl var 14.00. Vad saker man kan hinna med när man går upp tidigt och samtidigt ha så otroligt trevligt!

Tack tjejer, när gör vi om detta?

Hälsningar
Postat av: Petra bloggar

hihi ja när gör vi om detta? Snart hoppas jag :D



Jag har skrivit mitt mobilnr i e-postraden, vi glömde byta!



Pusskram

2010-11-03 @ 18:08:51
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0