Vilket party!

Ojojoj vilket party det blev igår!

Festkommitén hade gjort ett strålande jobb med mat, planering och underhållning, som vanligt!
Vi bjöds på potatisgratäng och supergod fläskfilé, sas det i allafall jag hade ingen smak pga ¤*%#& förkylning!

Underhållningen bestod av olika klipp från 80-talet, det var jympa med "Susanne Lanefeldt", Fame, Dirty Dancing, Michael Jackson, Ballongdansen, Gyllene skor, Solstollarna Ghostbusters mm.
Det var även en musikquiz med frågor om tv-serier, Lag Emma vann såklart!

Senare blev det såklart dans till tidsenlig musik.
Riktigt roligt hade vi! Roligt oxå att så många hade ansträngt sig för att klä ut sig!

Håll i er för här bjuder jag på något så ovanligt som fyllekort på mig!




Hälsningar
Postat av: PetraBloggar

Underbart!!! Vilken härligt gäng :-D

2010-11-16 @ 19:38:26
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0