En sockerbagare....

När det snöade förut så frågade jag Felipe om vi skulle göra varm choklad. Han svarade:

-Ja! Baka...

Ja det var ju precis vad jag sa... Han fortsätter:

-Hänta kläder!

Jag: -Men Felipe vi behöver inte klä på oss mer.

Han är redan på väg in i sitt rum och då förstår jag vad han menar. Han ska ha sina kockkläder... Gullunge!

Så vi bakar kladdkaka, snabbt och lätt.

Jag försöker få honom att smaka på smeten men han är skeptisk. När han väl smakade gick det inte att få stop på honom.

-Mamma, mer!!!


Att kakan inte blev helt som den skulle är en annan sak, Felipe var så ivrig att jag tog ut den för tidigt... Men ju kladdigare dessto bättre, eller?



Hälsningar
Postat av: Petra Bloggar

men du, jag tänkte på det förut! Vi är ju sex personer, då blir vi ju tre pers i varje bil till Ullared! Klart du ska med, alla som vill måste det bestämmer jag, vad sägs? Annars åker du med mig i min bil så löser det ju sig, visst :D Vi kan ju behöva två bilar av utrymmesskäl å då tänker jag främst på hemvägen ;-)

2010-10-21 @ 18:45:48
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

UNDERBAR UNGE!!! Klart man ska ha kockkläder juh! ;-)

2010-10-21 @ 18:46:41
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men gud va härligt med lite egentid. Jag skulle oxå vilja ha det!

Annars kan vi kanske göra så som Petra skrev med två bilar. Men guuu va trist att vi inte kan åka i samma bil allihopa!

Ja den 31 är bokat. På lördag hinner jag gå en sväng på bröllopsmässan, om du fortfarande e sugen att följa med. Jag å Sofiaa ska gå en sväng.

Hur går de för lilla sötsnöret nu?? PUSS

2010-10-21 @ 21:48:49
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0