Mamma kolla snör!

Igår passade jag och skrutten på att gå ut och titta på snön. Han hade ju inte varit ute på hela veckan eftersom han varit sjuk. Nu var jag oxå sjuk men jag härdade ut! 
Skrutt var väldigt fascinerad av "snörn" som hade kommit. Problemet var att han ville gunga och åka kana. Gungan fixade jag, var bara att pilla bort någon cm is som bildats. Men kanan var värre så det fick va.



Hälsningar
Postat av: Johanna

Ååå va härligt! Hur mår du nu babe? Du missade inte så mkt på bröllopsmässan, kanaske mig då. =)

Ja snö, men suck vilken tråkig. De kunde ju legat kvar lite..

Uscha..Noah har gått å klagat över magont hela kvällen, och jag sitter här å mår lite illa. Kan de va magsjuka på g?? Vågar knappt tänka på saken...

Ska vi ses i veckan nåt? PUSS

2010-10-23 @ 20:33:37
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0