Oktobermarknad!

Herregud vad folk det var på marknaden! Gick knappt att ta sig fram någonstans. Såg några fina korgar men det fick va i det kaoset, jag hade nog med jobb att ta mig fram med vagnen.

Nu tycker säkert många att man ska lämna vagnen hemma och hålla barnen i handen/bära dem. Men då kan ju alla pansionärer med rullatorer, folk med cykel/hund eller folk som bara går långsamt oxå stanna hemma och då blir det ju inga kvar!!!

Sen undrar jag hur folk tänker när de knör sig emellan när man är på väg in/ut i en affär. Jag menar absolut inte att alla ska flytta på sig bara för att det kommer en vagn men är man mitt i dörröppningen så kan man väl vänta två sekunder.. 

Vi orkade inte så länge, blev en ballong på pinne till Felipe och marknadsmarsipan till mig. Istället gick vi till ITALIA och åt. Det var mysigt men även där massor med folk. Trots det så fick vi maten oväntat fort, bra där ITALIA!

Är hemma en sväng och vilar, läs tvättar...Felipe sover. När Pablo kommit hem åker vi till M med familj och fortsätter kvällen ihop!

Trevlig Lördagkväll allihopa!


Hälsningar

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0