Per Morberg...

Jag är rädd för Per Morberg!

Förra onsdan satte jag mig framför tvn och skulle titta på Sveriges Mästerkock.
Jag höll på att kissa ner mig när jag fick se Per Morberg.
Jag tror att jag har fått nått trauma efter att han spelade Viggo i Rederiet..
Då var jag ca 13 år...

Jag har därför senaste veckan haft terapi och tittat på Vad blir det för mat, allt för att kunna titta på Sveriges Mästerkock idag.

Vet ni, idag var jag inte rädd!


Jag får ändå fortfarande rysningar av denna bild!


Hälsningar
Postat av: Petra Bloggar

garvar



du är så söt du!

2011-03-10 @ 16:56:13
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: SOFIA

haha.. kul du är!!.. Men jag kan inget annat än att hålla med lite :-)



wiii, kul att halva graviditeten gått.. några cravings??.. har du mått bra ända fram till nu?



Kram

2011-03-10 @ 20:16:13
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0