Spelkväll

Ojojoj vilken kväll det blev!

Fick besök av goa M som hade med sig Skip-Bo spelet... Jag hade aldrig spelat förut, men efter en kort genomgång och muggar fulla med te så körde vi igång.

Snacka om beroendeframkallande spel!!!

Jag överdriver inte om jag säger att vi spelade minst 10 omgångar kanske till och med närmare 20!!! Längtar redan till nästa gång.

M han dessutom med minst 4 koppar te... ;)




Har ni testat? Jag ska köpa ett snarast!


Hälsningar
Postat av: Petra Bloggar

Det spelade jag och mamma, pappa, syster i helgen! RIKTIGT kul spel, I like a lot!



Ses imorgon :D



KRAMAR

2011-03-02 @ 17:38:26
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0