Avis...

Är jätte avis på alla er som var på Mammablogg galan i helgen! Ångrar så att jag inte åkte med.

Ett stort grattis till goa Johanna som van pris för bästa pyssel/mat/bak blogg på galan. Det var du värd!

Johanna har tillsammans med sin vän Sara startat en ny bakblogg där de visar upp mängder med farliga godsaker som de bakar. Lycka till tjejer!


Hälsningar
Postat av: SOFIA

Ja, frågade johanna på galan om inte du hade velat komma med.. hade varit så kul..



Jag kommer inte heller ihåg riktigt.. men jag tror du gick i den andra teckenspråksgruppen... för visst var det två?? eller är jag helt ute och cyklar? :-) ...



Hoppas ni har en trevlig helg!!.. KRAM!

2011-05-14 @ 20:54:49
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0