Halloweenpumpan...

På en trappa vid vägen som vi går till dagis har det den senaste veckan stått en Halloweenpumpa.
Redan första dagen frågade Felipe vad det var. Jag förklarade för honom, sedan var det klart.

Vi skulle ha en sånn pumpa!!

I tisdags var vi ute och letade efter en pumpa och idag skulle det ske.

2 timmar senare, jo det tog lite tid var ju första gången för mig, så var den färdig.



I pumpan fanns ju oxå pumpafrön, dessa blir ett litet projekt i sig....


Hälsningar
Postat av: Lotta

Vad duktig du är ,och vad bra den blev, var det inte svårt med allt som är intuti.

Kram från mamma/mormor

2011-11-03 @ 22:19:49
Postat av: Emmitas Tankar

Att tömma den var det som tog längst tid. Satt och skrapade insidan med en liten sked...



Kram

2011-11-03 @ 23:21:42
Postat av: Petralajnen

Gu så snygg! Duktig vän jag har :-)

2011-11-04 @ 16:19:28
Postat av: Kattis

Cool! Jag ville också köpt en pumpa idag men de var slut...

2011-11-04 @ 20:54:07
URL: http://bitsandpiecesofabird.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0