Söndagsmys!!

Lägenheten är städad och det enda som vittnar om att det var 18 vuxna och 10 barn här igår och firade att Marcelo fick sitt namn är alla superfina presenter han fick!!

Tack alla!

Nu när detta är avklarat så känner jag mig befriad! Men det blev så lyckat att det var värt allt slit!

Nu sitter jag ensam, resten av familjen sover, och myser. Tittar på underbara "The Holiday" och stickar på Felipes halsduk som påbörjades för ett år sedan... Funderar på om jag ska ta lite av tårtan som blev kvar igår.

Min älskade sambo är ju nästan färdig massör och idag fick jag äntligen en välbehövlig ryggmassage. Har varit svårt med magen innan...
Det var underbart men oj så mycket "skit" han hittade på min rygg. Blir mycket massage det närmaste för att få bort dem.

Imorgon blir det att ta tag i nästa projekt, "Tusen och en natt"-maskerad på lördag!
Sedan är det ju visst 1:a advent på söndag oxå... Massor att fixa med det!

Ska försöka få in lite bilder här i veckan, jag lovar! Har lite smått och gott att bjuda på!

Puss på er!


Hälsningar

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0