Byby Chile!

Då var det dax att åka hem då! Väskorna är packade, knökfullt kan man säga! Har gjort några fina fynd här nere som jag visar när jag kommit hem. Men kan ju säga att vi var på antikloppis idag...

Det känns hemskt att åka härifrån, man vet ju inte vad som händer till nästa gång, men det ska samtidigt bli såååå skönt att komma hem! Hem till vardag och rutiner, bli av med mitt gips, börja träna ordentligt mm.

Handen ja, den är bra har inte ont alls men frågan är hur svag den är utan gipset. Blir spännande på onsdag när det ska av!

Nej, kl är 00.00 här. Dax att sova så man inte är helt slut imorgon!

Puss på er!
Nästa gång skriver jag från Sverige!


Hälsningar
Postat av: Petra

Välkomna hem!!

2012-02-06 @ 09:21:17
Postat av: Johanna

Fin resa!! Vi hörs av när du är hemma. Puss

2012-02-06 @ 11:24:21
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja ,då ska man vara orolig tills imorron kväll, då ni är på marken igen håller tummarna allt går bra och att ni får en lugn resa hem.Puss på er .

2012-02-06 @ 11:30:14
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Hoppas att er hemresa går bra.

2012-02-20 @ 20:39:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0