Livet rullar på!

Ja vad har hänt sedan sist?

- Jag fortsätter träna, just nu ligger fokus på löpning eftersom jag ska springa Kraftprovet(11,6 km) om 2 veckor den 20/7.

-Skulle sprungit Blodomloppet (5 km) i Göteborg den 4/6 men då låg jag däckad i halsfluss med tillhörande antibiotikakur.

- Halsflussen och antibiotikan ihop gjorde att jag gick ner 3 kg till i vikt på mindre än 1 vecka. Det var inte riktigt bra. Kände mig utmärglad ett par dagar och mina nära blev lite oroliga för mig. Nu har jag gått upp igen och mår bättre. Ska inte gå ner mer utan istället forma om kroppen.

-Midsommar firades i goda vänner lag under några dagar på Gotland. Fantastik ö, har du inte varit där så tycker jag absolut att det är dax! Man får helt enkelt en speciell känsla när man är där!

-Marcelo har hunnit bli 11 månader och om ca 1 1/2 månad är det dax för honom att börja förskolan. 3 september är det "Back to work" för min del. Herregud, känns helt overkligt!! Hur ska detta gå? Samtidigt känner jag att det ska bli skönt att komma tillbaka till "vardagen". Trixet blir att hinna med träningen sen när man jobbar!
 
-Sverige har spelat EM i fotboll. Gick väl sådär men JAG vann vårat familje-tips!! Det var hårt mellan mig och Pablo på slutet han vann först, men efter en extra kontrollräkning så vann jag! JIPPIE!!

Nu ska jag ladda in bilder från kameran och telefonen så ni kan få SE vad vi gjort oxå. Om vädret fortsätter vara som idag så ska jag försöka få in lite fler inlägg! ;-) För vet ni? JAG VILL FAKTISKT BLOGGA får liksom bara inte tummen ur...

PUSS PÅ ER FÅ FINA SOM ÄR HÄR VARJE DAG!
Y BESITOS PARA GRETHELSITA!

Hälsningar
Postat av: Michis

Puss på dig själv<3

2012-07-06 @ 22:55:06
Postat av: Petra

puss puss ;-)

2012-07-07 @ 10:29:48
Postat av: Jenny N

Puss!

2012-07-08 @ 07:54:42

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0