Sjukstuga!

Ja så har läget varit här hemma de senaste veckorna! SJUKSTUGA! 
Det började med att Felipe fick hosta följt av 40 graders feber. Ett par dagar senare var det Marcelos tur. Det blev ett par sömnlösa nätter. Han pendlade mellan 39-40 grader ett par dagar. Sedan var det min tur, var helt säker på att jag fått halsfluss. Men två halsprov senare så var det fortfarande negativt, dagen efter blev den lite bättre.

Sedan har jag pendlat fram och tillbaka, bra ena dagen och sämre nästa. Men nu j-lar tror jag att jag är frisk! Så imorgon kör jag igång med träningen, mer inspirerad och peppad än någonsin! 

Det blir nog ZUMBA!


Hälsningar
Postat av: Petra

HA HA HA HA HA HA!!!!

2012-03-19 @ 07:42:11
Postat av: SOFIA

haha... vilken störtskön bild!!

2012-03-22 @ 09:38:47
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Malena

Alltså har ju inte ens testat Zumba än! Men jag tror att ajg skulle känna mig som bilden till höger och förmodligen också se ut så!

2012-04-24 @ 13:45:29
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0