Premiär grillning!

Ja då var premiär grillningen avklarad!
Vi hade dagen till ära köpt oss en ny liten klotgrill. Dessutom är vi väldigt olagliga eftersom vi grillar på balkongen. Men vad gör man inte för en smak av sommar, hus och trädgård! ;)

Det där med att grilla brukar väl vara männens favorit område, lite Macho.
 
Så är det inte hos oss, här är det jag som marinerar, fixar tillbehören OCH står vid grillen. Blir lite stressigt, speciellt eftersom jag inte har något tålamod utan lägger på det som ska grillas aldeles för tidigt. Måste lära mig att tända grillen tidigare.
Nu var det perfekt glöd när allt var lite bränt och färdigt!!



Det blev i allafall grillad kyckling med rotsaker (potatis, morot och sötpotatis) i ugn. Mums var det!

Fick även städat av balkongen och imorgon blir det blommor i balkonglådan!


Hälsningar

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0