DAKAR 2011


Så har vi då varit på Dakarrallyt. Den stora upplevelsen på denna resa.
Om det var häftigt? Det är bara förnamnet!
Här kommer ett bildcollage!



Felipe fick 1000 pesos, ca 14 kr, för att köpa glass. Han fick väldigt brottom..


Jag vet att jag redan lagt upp denna bild, men den kan aldrig ses för många gånger...
Nasser Al-Attiyah vann dessutom hela tävlingen!!


Många häftiga bilar, Felipe var mer än nöjd!

Självklart var Pablo oxå tvungen att leka lite i sanden med vår bil...


Hälsningar
Postat av: Petra Bloggar

OMG vilka KANONBILDER! Så häftigt! :-) Jag är helimpad!



just det, jag brast ut i ett hjärtligt skratt när man såg Felipes bestämda steg, hihi sötkorven :-)

2011-01-18 @ 16:41:44
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0