Helgen är här!

Har precis smockat i mig en skål lösgodis och Coca Cola... Är helt proppmätt och mår nästan lite illa. Men det var ju gott undertiden  iallafall!

Det är helg nu och lägenheten är någolunda iordning = slapp och skön helg!
Pablo är på utbildning denna helgen så det blir jag och skrutt.

Imorgon ska jag och Felipe på Oktobermarknaden i Vänersborg som tydligen är en av Sveriges största höstmarknader enligt TTELA (lokaltidningen). Gissar att det blir lite marknadsgodis och kanske något litet fynd.

Vi ska åka med min goa vän M med familj eftersom Pablo har bilen. Åh vad jag har saknat er mina goingar! Hoppas på heldag... ;)


Hälsningar

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0