Slappsöndag!

Slapp, slappare, slappast!

Gud vi har verkligen inte gjort någonting idag.
Tog oss iväg och handlade förut bara för att komma ut lite. I bilen sa Felipe: -Tomenad mamma? -Ja Felipe vi ska gå promenad i affären... :D stackars barn!

Nu är kl 22.25 och köket ser ut LIKE HELL!! Får väl försöka röja lite innan det är dags för sängen.  Samma visa varje söndag tyvärr, har ingen självdiciplin.

Imorgon blir det jobb igen, var ju en vecka sedan nu. Det ska bli rikitgt roligt att gå dit! 


Hälsningar
Postat av: Petra Bloggar

hej gums! Ja usch vad trist väder det var i helgen! :D



Jag frågade min vän Johanna om hon ville åka med till Ullared, då blir vi ju iaf tre i vår bil :D Annars få vi la åka två, bara alla som vill åka med får följa med :) Du ska väl med?



KRAMAS

2010-10-25 @ 19:01:59
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: johanna

Går ni bakom ryggen på mig? =)

Jag vet å de kommer bli jättekul.

Puss

2010-10-25 @ 22:34:30
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0