Ensamhelg

Då var det helg igen, en helg som jag inte kommer se så mycket av Pablo. Varannan helg pluggar han nämligen till massageterapeut i Göteborg. Han åker 7.45 och är hemma igen vid 18. Det innebär att jag är ensam med lillskrutten nästan hela helgen.

Därför försöker vi aktivera oss så mycket som möjligt med olika saker.

Imorgon blir det nog loppis med min älskade vän M och hennes goa skrutta A. A är oxå Felipes bästis och de leker verkligen MED varandra och inte brevid varandra som är vanligt i den här åldern. Imorgon kväll ska vi hem till min bror T med familj. Det ryktas om att det blir BUZZ-kväll, roligt roligt! Må bästa man/kvinna vinna!

På söndag kommer Johanna hit med pojkarna på fm för lite lek och prat (lite kaffe och fika slinker säkert ner oxå!).

Nu ska jag nog ta tag i min stickning som jag håller på med...en halsduk till Felipe. Fick ju börja med något enkelt!


 
Fredagsmys blev Chilensk korv med bröd
"Completos"
                                                          


Lillskrutten busar med mamma!

 
Termometern visade minusgrade ute...
Den går några grader fel men ändå brrrrrr.
Raggisar på!



Säger god kväll med en bild på min lilla skrutta
Nikita eller "Tita" som Felipe kallar henne!


Hälsningar
Postat av: johanna

Ååå loppis! Vart?? Så är inte jag din älskade vän..=)

Keep up the good work med stickningen. SÅ hörs vi.PUSS

2010-10-16 @ 00:01:49
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

stickar du?!! WOW vad häftigt! :D Du måste visa sen!



RKAM

2010-10-16 @ 20:22:33
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ullaredsbloggen måste jag absolut spana in!!! Åååå, det kommer bli hur kul som helst, snacka om att jag är taggad till max!!! =)



Häruppe har vi också haft ett par minus grader, måste definitivt be mannen sula om till v-däck innan jag åker ner till Trollis=)



KRAM

2010-10-17 @ 15:02:47
URL: http://blogg.mama.nu/emeliepernille/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0