5 månader!

Då har våran lille bebis blivit 5 månader! Gud vad tiden går fort. Han är fortfarande en stor kille, ska till BVC imorgon för kontroll återkommer då med vikt och längd!

Vi har så smått börjat smaka på gröt och potatis. Han verkar tycka det är sådär. Ammar fortfarande på natten och ibland någon gång under dagen annars är det ersättning som gäller.

Han babblar som en liten tok. Är sällan tyst när han är vaken! Är han hungrig så är han lika sur som sin far blir!

Sover inte hela natten, även om han sov från 20 till 6 härom dan. Men jag flyttar snabbt över honom till vår säng och somnar om. Han sover helst på sidan eller mage, vet att det är mot rekommendationerna men så fort jag vänt honom så vaknar han eller vänder sig tillbaka! På dagen sover han två gånger en långsovning och en kort.

Vänder på sig har han gjort någon månad men nu börjar han dra upp rumpan lite oxå! Tycker inte så jättemycket om att ligga på mage när han är vaken men det går bättre och bättre.

Han älskar att byta blöja, skrattar typ hela tiden. Beror nog på att han är kittlig!

Detta var kanske inget wow inlägg men jag skriver det för att jag själv ska komma ihåg!


Hälsningar
Postat av: Cinnia

Herregud, underbara bebis! Fantastiskt söt!!

2012-01-02 @ 20:56:13
URL: http://cinnia.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0