Sista dagarna i Chile!

För er som kanske undrar så lever jag och har inte slutat blogg mer än för en kort period.
Nu känner jag att livet är på väg tillbaka till det normala igen!

Så här kommer äntligen de sista bilderna från Chile.

Som jag tidigare skrivit så hade vi fest sista söndagen. Det blev mycket mat, musik, dans och skratt!
Kolla in Felipe som dansar Chilensk folkdans med farmor!


Vår lille prins hade fullt upp med alla aktiviteter. Bland annat så flög de "volantin", chilensk drake som går ut på att man ska kapa motståndarens lina med sin egen och sedan sno draken... Pablo förlorade och Felipe blev hysterisk när "hans" volantin flög iväg. Pablos kusin Daniel gjorde en hjälteinsats och lyckades fånga draken innan någon annan gjorde det! På bilden är de på väg tillbaka efter att ha fångat dem!


2 av Pablos kusiner, Daniel och Belen, spelade tillsammans med Daniels mamma Maria ett par låtar. Det var väldigt vackert!


Dagen innan vi skulle åka hem så tog vi en tur upp bland kullarna i Valparaiso. Här kan ni få en liten glimt av den "fattiga" staden Valparaiso. Det är vackert på sitt sätt!


Färden fortsatte till Laguna Verde, en strand lite utanför Valparaiso. Men det blåste och var om möjligt ännu kallare i vattnet där så det blev ett kort stopp innan vi var tvugna att åka hem och fortsätta packa för hemresan.

På en månad hinner man få ihop ganska mycket saker som inte var med på ditresan...

Historien om hemresan får ni imorgon...


Hälsningar
Postat av: j

<3

Ses i veckan? Torsdagkväll? Jag slutar 17.00. Jag behöver massage med....PUSS

2011-02-05 @ 00:07:14
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

så underbart häftig resa! :D riktigt roligt att läsa om!



Massor med kramar

2011-02-05 @ 09:49:06
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mysig blogg du har! Härlig resa och fina bilder! /sofia

2011-02-05 @ 14:13:14
URL: http://elfia.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0