Äntligen...



...dopp i havet!

Lurade jag er nu? Trodde ni jag hade fött?

Nej då här är det BF +3 idag och ingen bebis som visar tecken på att vilja komma ut.

Idag har vi istället varit på kusten och badat, solat och fiskat krabbor. Underbart och nästan värt att gå över tiden för. Nu har jag ju äntligen fått mitt dopp i HAVET!! Eller det var inte ett dopp utan jag stog i nästan hela dan...

Tyvärr blev mamma dålig, yr och svimfärdig, så hon fick åka in till sjukhuset och ligger nu inne för observation. Hon mår mycket bättre redan men har inte riktigt fått svar på vad det kan varit, de misstänkte tydligen propp/TIA efter att ha röntgat henne.

Vi får väl se om vi blir grannar, jag och mamma. BB är avdelningen brevid...

Har hur mycket bilder som helst, ska försöka ladda upp dem snart!

Nej nu ska jag sova och ladda för BF +4!

Hälsningar
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh så härligt med bad i havet!

2011-08-05 @ 21:40:43
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men nu måste väl ändå bebisen ha kommit? :-)

2011-08-07 @ 20:11:48

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0