Inte den 17:e...

Nej det gick inte att följa traditionen med barn födda den 17:e i vår familj. Tyvärr!!

I natt trodde jag nog faktiskt att det skulle bli så. Sov dåligt för jag hade molande värk som gick bak i ryggen...
Kl 5 var jag uppe och gjorde varma mackor och O´Boy, jag var så hungrig! 
Sedan avtog värken och idag har det varit ganska lugnt. Nån förvärk då och då men inget mer.

Vilket datum ska vi satsa på nu då? En vän har sagt 18:e, Pablo säger 20:e.

Det enda jag är säker på är att om MAX 3 veckor är h*n här!

Men det får gärna bli 18:e för nu är jag trött på det här!!!


Hälsningar
Postat av: Petra

Snart så hjärtat...snart så.... <3



pussokram

2011-07-18 @ 09:58:55
Postat av: johanna

Älskling då...Jag satsar stenhårt på den 19...BÄSTA datumet vettu. =)

Kämpa på!! Längtar efter dej och få hålla i bebben.ÅÅÅÅåååååå!!!!

Puss

<3

2011-07-18 @ 16:54:54
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0