Midsommar på dagis

Idag var det midsommarfirande på Felipes dagis. Med tanke på vädret under dagen så såg det inte speciellt lovande ut, störtskur-sol-störtskur...

MEN vädergudarna var på vår sida med bara några få stora regndroppar.

Tyvärr sken inte vår lille solstråle alls...var sur redan när jag kom eftersom han slagit i fingret.
Han gick runt midsommarstången utan att röra en min eller göra en extra rörelse. Enda gången han skrattade var under "prästens lilla kråka"  -en slank han hit, en slank han dit, en slank han ner i diket....

Jag dansade så gott jag kunde med kamera, mage och telefon(för att filma...) att hålla ordning på!

Sedan fikade vi och Felipe mjuknade och blev på riktigt bra humör, tänk vad lite kakor och bullar kan göra!
Pablo, som fastnat på vägen från Borås och missade hela dansen, kom och hann iallafall fika en liten stund.






På väg hem började det störtregna igen...tack igen väderguden!!


Hälsningar
Postat av: Petra

Sånna gånger ska man komma ihåg, när man har lite tur alltså!



Sur eller inte? SÖT ALLTID!



smack

2011-06-22 @ 22:27:53

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0