Stressigt men effektivt!

Denna helg började med att jag var helt slut på jobbet i fredags, efter att ha varit själv med Felipe och magen hela veckan. Jag stod på jobbet och undrade hur jag skulle orka hämta Felipe på dagis...

Som tur var var han jätteduktig för en gångs skull och jag slapp jaga honom för att få med han hem. :)

Jag hade ingen ork att laga mat utan när Pablo kom fick han åka o hämta mat... Han möttes sedan av en överlycklig pojke som gav pappa en stor kram.

Eftersom Pablo kommer jobba i Göteborg och måste ha bil i jobbet så har vi kommit fram till att ytterligare en bil måste inhandlas. Tråkigt men ett måste!

Så kl 10 på lördag styrde vi kosan mot bilhandlarna! Vi han med 6 st bilhandlare men provkörde bara en bil, imorgon blir det en till. Vi hittade ingen vi riktigt kände YES...så denna veckan blir det tåg för honom, blir nog en hel del tåg framöver oxå kom vi fram till efter lite diskussioner.



Inte nog med att vi kolla bilar så åkte jag sedan själv med Felipe och köpte en ny dator till Pablo, det var en pers utan vagn....och lördagan slutade med massa uträttade saker men helt slut, igen!

Förresten, jag tittade ju lite på mellon oxå. Jag röstade inte, men herregud vad hände?? Alla som var någolunda bra åkte ju ut med en gång!! eller???


Hälsningar

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0