Att Virka!

Jag har alltid varit "pysslig" av mig. Inte för att jag är speciellt bra utan för att jag tycker om att skapa.

För något år sedan började jag virka mormorsrutor som var tänkt att bli en filt. Det går åt ca 100 rutor, jag har fortfarande bara 8... Man kan säga att det projektet ligger på is!

Sedan Marcelo föddes har jag varit sugen på att börja igen.

Så ikväll började jag virka en napphållare à la SEBRA.

Vad tycks?


 


Hälsningar
Postat av: SOFIA

Snyggt!! Sebra har så fina virkade saker.. Och napphållaren ser ut att komma rakt av från sebra!! Jag tycker du är grym på att virka!!

2011-10-12 @ 22:41:51
URL: http://photomemory.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0